Zajęcia integracji sensorycznej! Niby nic trudnego, policz do 5, prześlij buziaka, naśladuj odgłosy kaczki i kotka. ZAPAMIĘTAJ KOLEJNOŚĆ. Hmm 🤔 dziecinnie proste? Niestety nie dla każdego. Adaś ma problemy ze zrozumieniem polecenia, dlatego warto komunikat wzmocnić gestem. Wówczas jest szansa na wykonanie zadania. Sposób w jaki Adaś realizuje ćwiczenie sprawia wrażenie, że ma trudności w zrozumieniu i zapamiętaniu kolejności zadania. Być może jest to spowodowane z zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Mamy w planach rekonsultacje, czyli ponowne badania audiologiczne aby wykluczyć lub potwierdzić zaburzenia słuchu. Ma to kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju mowy. Nie wiem jak to robi Pani Ola ale Adaś zawsze wychodzi z zajęć wyciszony … Zazdroszczę cierpliwości. Dziękuję jak zwykle 🙂